segunda-feira, 11 de agosto de 2014

Sales | Winter

Hiii Sweeties,

My definition of sales: Bring Winter clothes after spend the whole day in the mall.
Is Summer in Portugal right now, sales are almost over. I can't avoid going to sales without buying Winter clothes even the Summer here in Portugal is very warm. It's a great opportunity to bring home pieces with quality for a half of price that become true BARGAINS.

What I recommend for Fall/Winter:





1. Trench-Coat: I love Trench-Coats they look fabulous with everything. They never get old. Our moms used Trench-Coats, we use Trench-Coats, Miranda Kerr uses Trench-Coats, hot male teacher on my old high-school wore Trench-Coats, my kids will wear Trench-Coats and their kids too, and their kids, and... Ok I think everyone get the point. They will be always trendy even in 150 years I can feel it. Super versatile you can make formal, informal, sporty looks with it.




2. Leather Jacket: Let's repeat the story again. Never gets old. Super versatile. I think I'm the only person when I see someone with a leather jacket think they're the most badass in the world. Even if the person look classy. When someone wears a leather jacket looks so confident.  
  


3. Dress: Probably you are like: Helena for real? Dresses in Winter? In my defense they look awesome with some black tights, and if you go out? A date? Business meeting? Dinner with people you work with? I think we all should have a polished dress for that "special occasion".   




4. Black Jeans: Dammmmmmnnn! My whole time favorite! I absolutely love black jeans, love, love. You will have a little idea of how much I love black jeans because I will post my favorite outfit of the week every single week. Well the same story as in the 2 firsts so...  basically this is my basic of all basics.




5. Boots: We all need a black boots! Ok, does not need to be black.. can be camel/brown... Lets admit they always look good with everything. When rains and it's cold feels so good being warm, comfy and flawless!


 

So that's what I would buy. 
Hope you like it.
See you Thursday with a new post. 
Kisseees :)
Helena xx.
______________________________________________________________________________

Hiii Sweeties,

A minha definição de saldos: Ir para o shopping perder o dia todo para trazer roupas de Inverno.
Neste momento é Verão em Portugal, os saldos estão a acabar. Mesmo que aqui em Portugal o Verão seja quente eu não consigo não ir aos saldos sem comprar roupas de Inverno. É uma excelente oportunidade de trazer peças com qualidade por mais de metade do preço que tornam-se verdadeiras PECHINCHAS.

O que recomendo para o Outono/Inverno:






1. Trench-Coat/Gabardinas: Adoro Trench-Coats combinam formidavelmente com tudo. Nunca envelhecem. As nossas mães usavam-os, nós usamos-os, Miranda Kerr usa-os, um professor bonito na minha antiga escola secundária usava, os meus filhos vão usar, e os filhos deles também, e os filhos, e... Ok acho que toda a gente já percebeu. Eles serão sempre trendy até nos próximos 150 anos, eu sei disso. São super versáteis podem ser criados looks formais, informais e desportivos.



2. Casaco de Cabedal: Vamos repetir a história. Nunca envelhecem. Super versáteis. Acho que sou a unica pessoa que acho que quando alguém esta com um casaco de cabedal vestido penso que é a pessoa mais badass do mundo. Mesmo que seja um look clássico. Alguém que use um casaco de cabedal parece sempre confiante.




3. Vestido: Provavelmente vocês tão: Helena a sério? Vestidos no Inverno? Em minha defesa os vestidos ficam super vem com collants pretas, e se vocês forem sair? Encontro? Reunião de negócio? Jantar com pessoas do trabalho? Acho que todas nós precisamos de um vestido com linhas direitas para a "ocasião especial".




4. Calças pretas: Dammmmmmnnn! O meu favorito de todos! Eu amo amo amo completamente calças pretas. Quando eu postar o favorito outfit da semana todas as semanas vocês iram perceber o quanto eu amo calças pretas. A mesma história que os primeiros dois.. basicamente é o básico dos básicos.




5. Botas: Todas nós precisamos de botas pretas! Ok, não precisam de ser pretas.. podem ser castanhas/camel. Vamos admitir que ficam bem com tudo. Quando chove e esta frio sabe tão bem estar quente, confortável e perfeitas!



Então isto é que comprava nos restantes dias de saldo.
Espero que tenham gostado.
Espero encontrar-vos aqui na Quinta com o novo post.
Beijoooos :)

Sem comentários:

Enviar um comentário