quarta-feira, 10 de setembro de 2014

My Experience | FeelUnique

Not sponsored (even it should, again).

Hi sweeties,

Finally I decided to do some make-up online shopping and I'm going to leave my honest opinion about it.

So was my first time with FeelUnique and I liked it a lot (sounds such another thing). Was not perfect but yeah I liked it.












I received after 9 days, estimated 5-10 days (Europe), it's okay but I was expecting less time like 5-6 days, probably was my fault because my postcode was incomplete (OOPS). 

The products came in a cardboard box filled with that white sponges as in picture and with bubble wrap (the funniest part) around foundation bottle. I was a bit worried when I saw the cardboard box because let's say was a bit damaged but the pressed powder it's safe and sound.

So what I order was Rimmel Stay Matte in transparent and L'oreal True Match in N1 Nude Ivory and I think it's to light for me.  

When I made my purchase FeelUnique was with sales and less 10% in every item in sale so both products costed £10,87 (13,68€)  and no delivery costs, recommendation: let your bank convert it you can save around 1/2€ per product with that.

It's stupidly insane the difference between UK and Portugal prices here I would pay £12,86 for foundation, price of both products, £6,75 for powder. Total in Portugal: £19,61. Saved: £8,74.

Even with my fail with foundation I enjoyed this experience and definitely I will do it again, I had high expectations so for me it's a 8 in 10 . 

Tell me your experience with FeelUnique and If you know how to "fix" my foundation for a bit darker.

Helena xxx.


________________________________________________________________________________


Hi Sweeties,

Finalmente tomei a decisão de comprar maquilhagem online, portanto, vou deixar-vos com a minha sincera opinião.
Foi a minha primeira vez com a FeelUnique e até gostei bastante (isto soa a outra coisa). Não foi perfeito mas sim gostei.



Recebi passado 9 dias, estimativa é de 5-10 dias, estava à espera que chegasse em 5-6 dias, provavelmente a culpa foi minha porque aqui a esperteza meteu o código de postal incompleto (OOPS).

A encomenda veio numa caixa de cartão cheia com aquelas esponjinhas brancas da imagem e a embalagem da base veio embrulhada em plástico com bolhinhas (a parte mais divertida da encomenda). Fiquei seriamente preocupada com o pó da Rimmel quando vi a caixa pois vamos dizer que estava um "bocadinho" amassada mas pronto o pó está são e salvo e isso é que interessa.

Encomendei o pó compacto da Rimmel Stay Matte e a base True Match da L'oreal que acho que é um bocado clara para mim.

Quando fiz a compra a FeelUnique estava em saldos, com uma promoção de menos 10% em todos os produtos em saldo e sem custos de envio, portanto, ao todo custou 13,68€ (£10,87), conselho: façam a compra em libras e deixem o vosso banco converter podem poupar cerca de 1/2€ por produto.

É impressionante a diferença de preços do Reino Unido para Portugal, aqui pagava pela base 16,19€, o preço dos 2 produtos, e pelo pó pagava 8,49€. Total em Portugal: 24,68€. Poupança: 11€. 

No final, apesar do erro da cor da base, gostei da experiência e voltarei a fazê-lo, eu tinha altas expectativas mas é um 8 em 10.

Contem-me sobre as vossas experiências com a FeelUnique e se tiverem algum truque para corrigir a base para um bocadinho mais escura deixem um comentário.

Helena xxx.

Sem comentários:

Enviar um comentário